مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:252023-08-26ورزشي

والیبال قهرمانی آسیا| از مدال های تیم های برتر رونمایی شد +عکس


سیمرغ پرنده اساطیری ایران و توپ موج دار و آتشین دو نماد مهم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه هستند که در طراحی مدال، تندیس و کاپ های قهرمانی از آنها استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از نزدیک به دوماه تلاش مسئولین کشوری و استانی برای آماده سازی شرایط میزبانی برگزاری بیست ودومین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه، امروز بالاخره سیمرغ که نماد مسابقات است به آشیانه خود در سالن غدیر ارومیه که به دورنالاریوواسی معروف است می رسد.

ساعت 18 امروز درحالی دیدار فینال رقابت های والیبال مردان آسیا 2023 شروع می شود که همه چیز برای برگزاری اختتامیه بهترین تورنمنت تاریخ والیبال آسیا آماده است.

مدال و کاپ های قهرمانی تیم های اول تا سوم و تندیس تیم رویایی رقابت ها دیروز به ارومیه رسید و امروز در مراسم اختتامیه رونمایی خواهد شد و مدال، تندیس و کاپ های قهرمانی صاحبانش را خواهد شناخت.

مدال تیم های اول، دوم و سوم این رقابت ها به یک روبان آبی رنگ عریض متصل شده و در روی آن “سیمرغ” که پرنده اساطیری کشور ایران است نقش بسته و در پشت آن، دیگر نماد رقابت ها که یک توپ والیبال با موج های خروشان آب (نماد و نشان امواج دریاچه ارومیه) است، دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال قهرمانی آسیا| از مدال های تیم های برتر رونمایی شد +عکس

والیبال قهرمانی آسیا| از مدال های تیم های برتر رونمایی شد +عکس